28 juni 2009

Hemma igen

Pust vilken värme. Är hemma igen efter att varit i huvudstaden med omnejd tillsammans med maken och mina två döttrar. Ja det var lika varmt där som här hemma i dalarna. Frågan är vad som kändes mest spännade med den här helgen. Änglarna skulle nog svara Tom Tits. (Väl värt ett besök men dyrt.) 

Jag tar nog att få träffa min storebror Mikael och hans familj för första gången. Intressant att se en person som är en nära släkting fast man aldrig sett varandras ansikten. Nej utseendemässigt var vi inte lika och han var inte lika pratsam som vi andra med sundgren blod i ådrorna. Stackarn fick väl inte en syl i vädret som jag och Figge (min lillebror) malde på. Vi lider inte av tunghäfta. 

Som vanligt var det roligt att träffa pappa och resten av familjen. Nja jag hade klarat mig utan de där andnödsframkallande hårbollarna. Men jag medger att de är fina. Äldsta dottern som älskar djur njöt desto mer av att ha inte mindre än tre katter att gosa med. Näe nu börjar kaoset här vid sidan om mig. 10-åringen ylar om orättvisor nu ska de i säng.
Jag provar spaceball på Tom Tit i Södertälje. Hm ja jag snurrade eg. aldrig. Ska sanningen fram fegade jag ur när den tippade mig framåt. Ni vet ylade ;Ta loss mig eller nåt liknande ocoolt.

2 kommentarer:

  1. Hej! Ja då gör jag ännu ett försök att lämna kommentar =)
    Såg ju spännande ut det där med space ball, men jag hade nog oxå bangat ur =) hihi..
    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Nu ligger du i min länklista =)

    SvaraRadera