27 oktober 2010

Worthless wednesday

Hm funderar hur jag ska lösa min gästhanduks hängar-situation (phu vilket långt ord) ?




Sist krimskramsan var här blev hon djupt förnärmad av att behöva torka händerna på en handduk som hade denna förolämpande text enligt henne : ) Kanske lägga till en undertext ? Förslag någon ?

Är fortfarande för sjuk för att hitta på vare sig trick eller treat . Sen måste jag få sura för de fula pumpexemplar som min lokala Maxi butik tagit hem. Helt vanskapta, man blir rädd. Fast det är ju det som är meningen förstås. Tja varför inte, man får väl arbeta med det material som finns.
Om ni ser Svampbob på bilden beror det på att svarta Malin lånat ut honom på obestämd tid och han trivs inte med kamelerna så...

1 kommentar:

  1. Hmm ja något bättre än det där får du då hitta på..för på fredag sätter jag mig på kvasten och styr kosan mot ert kråkslott och då förväntar jag mig en mindre förolämpande toalett vistelse.. ;) hehe

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera