20 januari 2011

Nostalgi treat

2003 Flickorna och jag uppe i Spjutmo vid familjen Skeris stuga
2003 Redan här ser man den spjuveraktiga blicken som är så typiskt Nova
 2004 Sol leker grindslanten

Nova 2004 vilar efter Rättviks marknad
Sol och dinosaurierna äter i sommarvärmen 2004

Nova och jag bowlar 2007
2007 Skönt med påsk då slipper häxorna äntligen klä ut sig utan kan bara vara sig själva


Jag satt och lyssnade på "Slipping through my fingers" och blev oerhört gråtmild när jag tänkte på att mina döttrar kommer att flyga ut ur boet nån gång. Så jag fick lov att titta på gamla kort. Insåg att de har växt : D

1 kommentar:

  1. Härligt med lite "gamla" foton..ja tiden rinner iväg..mina har ju redan börjat spridas med vinden..suck..dröjer inte innan Felix får lust att flytta ut också..men det är ju livets gång så det är ju bara att gilla läget.. <3

    SV: Ja egentligen har man ju inte råd, men man lever ju dock bara en gång (som den man är idag i alla fall..) så man måste ju försöka unna sig..
    Cupecake ställe? Vart vart..? =) hihi.. Låter häftigt!
    Mmm visst är skorna fina, dom riktigt skrek köp mig.. =)

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera