11 mars 2014

Mello-helgen.....eller musikmisslyckandets konstart

Mello i helgen, right! Om rätt låt vann? Det beror väl på om man röstade på Nielsen. (Note - I did not). Dagens/kvällens höjdpunkt var vår gäst svarta Malin och hennes skattjakt. Det är inte påsk än, men man får tjuvstarta (typ som att dricka glögg 23 november.)
Alla fick en varsin present från English Shop i Uppsala. Vi anglofiler uppskattar en sån ansträngning.

Möblerar om böcker, hyllor och tror allmänt att det är vår. (Varför skulle jag annars känna mig allergisk?) Och nu ni, i Mars, ska ni få se PEZ-hyllan innan månaden är slut. Superenkelt tema....det är ju Maaaaars.
Återigen, ignorera trollsländan och Daleken, de bor där permanent.

När man flyttar om böcker kan man drabbas av horribla insikter, A) folk dumpar böcker på en som man aldrig hade önskat sig (ja Inger jag menar typ de inbundna romanerna du hävdade var min mans, men icke.) B) De får inte plats....
Värsta exemplet, min nya fina bok om brev Van Gogh skrev till sin älskade bror och andra. Den är för stor, buhu buhu. Dagens i-landsproblem. Den enda rea-boken jag köpte får alltså inte plats.

Tur att livet inte är värre än så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar