13 november 2011

But your picture on my wall it reminds me that it's not so bad...

Bränt en sats mjölkfri knäck, Decibel råkade få i sig yoghurt igår så börja om från början igen, Sol är sjuk och min nacke bara värker. Men solen skiner idag. Och eftersom att min mobil är trasig så har Daniel beställt en ny åt mig. Sen får jag sannolikt se Bella gifta sig med Edward närmaste tio dagarna. Barnen har inte blivit osams än i dag. Våra garderobsdörrar är slipade efter sju års väntan. Och snart får jag hänga upp mer belysning som dämpar mörkret...bara två veckor till advent. Sen finns det andra bra saker i världen. Måste försöka komma ihåg det.
...not so bad at all. Jag överanvänder den här sången eller hur? Men den är en bra temasång.

2 kommentarer:

  1. Ja man får försöka påminna sig själv dagligen..annars hade man nog slängt in handduken för länge länge sedan.. <3

    Dyker upp vid 5 halv 6 tiden på fredags kväll..gossarnas hockey börjar vid kl.19 i Leksand så.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera