14 oktober 2011

Its alive!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yes it is I...the corpse once again raises. Julle here I am.

Saker och ting.

Nu skulle jag vilja visa kort från Decibels födelsedags kalas. Vi har haft två. Ett vanligt hemma i söndags, och ett överraskningskalas i lördags. Vi lurade med oss barnet ner till huvudstaden i fredags för att ge henne lite extra omtanke och uppmärksamhet. Sen ordnade morbror Figge med hustrun Lotta kalas med döskallemugg åt huvudpersonen, ballonger och god "White Lady" tårta. Meeeeeen, saker och ting.

Vår dator har just formaterats om så jag vet inte var något ligger, bilder osv. Dessutom blev inte det vanliga kalaset i söndags så vanligt ändå. Födelsedagsbarnet fick själv plocka fram kakor och dyligt på sitt nio-årskalas. Den lata mamman satt på akuten med nackspärren från Sodom och Gomorra. Jepp folks, ni vet när man går upp en iskall frostig morgon och så tänker man näe, det är för tidigt och för kallt så man återvänder till bädden. Det är då när man ska vila sitt huvud på kudden nacken kan låsa sig. Efter att min tappre make i en hel timme vältrat mig ur sängen så åkte jag ned till lokala slaktaren där jag fick lite starkare piller.

Dessa gjorde så att jag inte hade lika skarp smärta. Men de kunde inte hjälpa mig att vrida huvudet, så det har varit spännande med skolarbeten, Sol fick agera spökskrivare en dag. För det var först sent i tisdagskväll jag kunde sitta så pass länge som fem minuter vid datorn. Så jag har varit off-line på många vis.

Nacken är fortfarande låst, men inte lika mycket. Datorn har inte piggnat till helt än, men det är bättre. Så nu kanske vardagen kan börja om igen.
Med hopp om en ljusnande framtid!!!!!
Met

3 kommentarer:

  1. Bra Anna och se att du lever, Fy fan för att ha ont i de som sitter ovanför Axlarna *UTROPSTECKEN*
    Jag är ganska bra på att ignorera kroppslig smärta och kunna fortsätta som vanligt fast att de gör ont. men sätter de sej i nacken eller huvudet blir jag helt handikappad. De är fan de värsta jag vet.
    Jag hoppas verkligen nackspärren ger vika ! de där har du ju inte tid att ha lixom, finns viktigare grejjer att göra än att ha ont!! "lixom hallå *snap snapp* ^^

    SvaraRadera
  2. @ Julle, nej smärta är inte min grej riktigt. Och precis ...jag har lixom viktigare saker för mig.Kul att du tänker på pluggande igen : D

    SvaraRadera
  3. ååå jaa, de känns ganska kul faktiskt, men så himla svååårt! Guuud fader och hans jehovas vittne!
    Jag pluggar för tillfället in biologi A och allt jag känner är att jag kommer misslyckas totalt.. TOTALT!
    Men jag ska baskemej klara de här, om så bara ett G! halleluja!

    SvaraRadera