02 december 2011

Nina, Southern Comfort och inget mer

I dag blev morgonen lite tokig och stressig. så jag var tvungen att muntra upp mig själv. Då plockade jag fram några serie strippar som min vän Malin skickat till mig. Det är Nina Hemmingson som gör dem, och jag måste få dela med mig av min favorit.

Det blev lite blänk hur jag än fotade men klicka upp bilden så syns den tydligare. Jag kan inte undanhålla sånt glatt material : )

Nästa sak jag måste delge er är min Choklad-dadel-Southern Comfort-kaka. Önskar ni kunde känna hur gott det doftar i mitt kök.
Mandlarna bakom är till ett senare, och knivigare projekt : ) Det blir mycket bakning i december för oss, i och med att vi har både jul och födelsedag att fira.  Socker, på socker , på socker.

3 kommentarer:

  1. hihihiiih, precis min humor, och kakan ser väldigt god ut! och jo, du det där! var tvungen ta bort inlägget..vill inte ha såna dåliga energier, dåliga personer på min blogg..fast länkar ju vidare :)
    härlig helg till oss ändå, eller hur *+*+***


    kramar lycke

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag skrattar högt varje gång!!! =D

    SvaraRadera
  3. @ Vida, jag förstår att du tog bort inlägget. Varför låta dålig energi vibrera på din blogg. Jag är glad att du äntligen fick din stjärna!
    @ Malin, jag med : D

    SvaraRadera