30 oktober 2012

Lite av varje

Halloween närmar sig med stormsteg, och så mycket som vi orkar förbereder vi här hemma inför det. Godis är inköpt, dekorationerna inventerade och många är redan upphängda.
Inköpt i BLGE, smakar lite plast enligt en godisexpert i vår umgängeskrets ha,ha. På just den unga damens gård har de detta fina pynt som gjorde Decibel och mig smått avundsjuka.
Jag menar vem vill inte ha en headless horseman på sin gård : )

Min yngsta häxa har redan hunnit varit på två Halloween tillställningar, medan hennes ömma moder mest dansar med Gomez Addams i fantasin ; P
Min egen kära "Gomez", alias maken förbjöd mig under en veckas tid att gå in i garaget för att han arbetade på ett projekt. Jag trodde det skulle vara något till själva garaget men icke. Han ville ge mig något jag har önskat mig så himla länge men vi har inte haft råd att köpa.

Av Sols gamla säng byggde han en kokbokshylla åt mig att ha i köket, med en pynthylla på. Snickrade, slipad och målade. Den är inte sned, bara fotografen när hon knäppte bilden. Jag blev jätteglad såklart. Glada överraskningar kan man aldrig få för många av.




2 kommentarer:

  1. SV: Absolut gumman! Nästa gång jag hälsar på er så får vi ha decopage kurs.. =) Jo några extra timmar per dygn hade inte suttit helt fel..pust.. ;)

    SvaraRadera