31 oktober 2012

Halloween så fin

Här är lite tyst sen tonåringen for till Stockholm idag och minstingens planer inte blev riktigt som hon ville. Men vi har pyntat och stått i ändå.
Förberedelser inför Novas pumpa. Idag vill hon ha sin pumpa iordninggjord.
Första hugget ha,ha. Nova har skissat med blyerts men det syns inte här. Men knivarna överlät hon till modern.
Jag skulle också se ut så här om någon öppnat mitt huvud.
Likdelar kyler man väl helst, men bårhuset är för lång att gå till i denna halka så jag tänkte att kylskåpet hemma duger väl.
Novas vision förverkligad. För mycket godis. Bättre att må illa än att vara död.



Jag och familjen önskar er alla en glad Halloween.



8 kommentarer:

  1. Hahha, hösten är lång och mörk, vi behöver alla ljuspunkter vi kan få.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, allt som gläder är välkommet : )

      Radera
  2. Svar
    1. Ja hon hade sett nåt liknande på nätet och ville ha omväxling från vår vanliga Jack. Vi blev mycket nöjda. Påminn mig sen att jag ska berätta anekdoten om Neil Gaiman, försvunna saker, pumpor och biblioteket :)

      Radera
  3. Härligt! Bara älskar Novas pumpa! <3 Önskar att jag kunde varit där..här hemma blir det inget firande i huvudtaget..energi finns inte.. =(

    SV: Lilltrollet var ut och spökade igår en sväng.

    Önskar er en riktigt fin halloween! <3

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår fullständigt. Nästa år så ordnar vi en Halloween bal. Pax för att vara Onkel Fester. Nästa år är vi piggare, friskare och slår våra kloka huvuden ihop inför denna högtid :)

      Radera
    2. Vilken underbar idé!!

      Radera