05 augusti 2011

Bada i havet

Äntligen har jag fått bada hela mig i vatten utomhus- i ett hav -  när det är varmt...det var inte i går. Åh som jag hade längtat.

Jag beslöt impulsivt att dra i väg min och en annan familj på onsdags eftermiddagen till Rullsand . Bara tjugo mil hemifrån : )
Men det var det värt. Små snäckor. Klippor. Glada barn.

Visst vi kom fram sex på kvällen men vattnet var så skönt, så ljuvligt. Passade mig perfekt. Att det sen var clasic car week i Rättvik hade jag förträngt. Att det tar extremt tid att passera genom vår vackra grannkommun var helt oplanerat, men vi kom bort och hem ändå.

Annars har D och jag varit på muskikryss hos svarta Malin som sjunger och spelar fantastiskt bra, vi har haft besök av en av mina bröder med fru och allt annat somrigt som att svettas, svära över vädret och ni vet.....

7 kommentarer:

  1. Tack för dina ord hos mig. Glad! tror också på det där med magi. helt naturligt tänker jag, i min lilla värld
    kram Lycke

    SvaraRadera
  2. så sandigt, här är det mest klippor ;)

    SvaraRadera
  3. @ Lycke, tack själv för dina vackra inlägg : )
    @ Hannele, jag vet och jag känner avundsjuka å det grövsta ha,ha....men roligt för dig : )

    SvaraRadera
  4. ååååh vad roligt! :D <3
    jag gjorde också rättviksmissen (2 timmar i kö!!!)

    SvaraRadera
  5. SV: Vi tog ju x-tåget så jag tvivlar på att vi möttes.. =) hihi.. Men ni ser ut att ha haft en toppendag..<3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  6. så härligt det där, underbart låter det en dag som denna med regn och rusk. allt det där som somrigt är, så mitt i prick..

    kramar om, Lycke

    SvaraRadera
  7. Sanna det hade vi : )
    Lycke jag har turen att uppskatta allt slags sommarväder...fast jag vet att jag är i minoritet ha,ha. Men sommarregn är också viktigt.

    SvaraRadera