07 juni 2012

Bal i blått, och Mariannes

Som sagt var, vad är en bal på slottet. Ja, fan vet. Men en bal i Tällberg är tydligen alldeles underbar om man frågar min syster. I tisdags var det hektiskt. Försöka fixa bil så att familjen kunde åka och titta på balflickan, själv skulle jag ju leka chaufför åt Askungen en bit av vägen. Men innan vi for från Mora så knäppte vi kort.
Hennes date Filip brukar vanligtvis se precis ut som Skrillex, ni vet svarta glasögon och lite långt hår så jag blev lite paff när jag såg honom så här "balinriktad" : )
Tällberg är ju en fantastisk plats så varför jag inte knäppte kort på sceneriet kan man ju undra. Det var också omtumlande att få se så mycket vackra balmänniskor, men inte tänkte jag på att knäppa lite random kort så att man kunde visa. Jag var så upptagen av vår egen prinsessa.
Medan studenterna virvlade vidare till vimmel och dans så for vi vidare. Eftersom att jag själv tar examen så bjöds det på middag på Mariannes i Falun.

Mamsens särbo Roffe, som bjöd på kalaset ; P
Min lillasyster Elin, tyvärr blev det inga tydliga bilder på min mamma som ombesörjt att det blev ett litet firande av min avslutning.
Nova i Saloon miljö. Maten var ganska god och det känns alltid kul att få gå ut och fira : )

Sol, som gillar lite country och western miljö, var helnöjd med maten och omgivningen.
Så här glad blir man när man får present kort på Indiska och Bokia i examens present. Maken är nog mest glad för att han slipper mina uppsats humörsvängningar : )

Back to life, back to reality.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Suz, jo det känns bra och spännande att veta att jag faktiskt har tålamod att göra klart saker ha,ha : D

      Radera
  2. Ännu en gång, så himla stort grattis Anna=)
    ser jätte trevligt ut på cowboysar-restaurangen !!

    SvaraRadera
  3. Tack Julle. Jo det var trevligt. Sen är det roligare med trevligt sällskap : )

    SvaraRadera
  4. Ja jag ser lite knäpp ut där så kan du typ ta bort det kortet?! Men dem andra såg bra ut

    SvaraRadera