25 juli 2012

Lite kalas

Har så svårt att acceptera vädret. Jag som avskyr värme och högsommarsol.Nu längtar jag mig sjuk efter badvärme. Efter att varit i Stockholm under helgen där solen faktiskt sken och möjliggjorde samvaro utomhus känns det extra jobbigt att återvända till Mora.
Passade på att fira min lillebrors födelsedag ute på Lyran i Bredäng.
Vacker miljö och stämningsfullt läge. Maken och våra döttrar vandrandes uppför backen till Lyran. En cupcakeballong som muntrar upp är inte fel.
Födelsedagsbarnet med modern och vår Nova med sin nya keps. Önskar att jag hade fotat vårt korta besök på Mälarhöjdens badplats så att jag kunde minnas att jag stått med fötterna i saltvatten i år. Känns som att hösten redan är här.

Nåja, jag har i alla fall varit på Lyran.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar