10 juli 2012

Hej igen


Hej igen kära omvärlden. Själv har jag varit i en bubbla ett litet tag : ) Det viktigaste som hänt de sista två veckorna är flickan ovanför. Min brorsdotter Melina, sötare än honung. Hon föddes samma dag som min man ordnat en överraskningsfest åt mig, 30 juni.

Så jag har blivit faster, festat loss och pysslat med allt mellan himmel och jord. Har däremot inte läst böcker, badat ute mer än en gång, suckat över värmen...för det finns ingen. Men man kan ju inte annat än att vara glad när man ser en sån gåva som lilltrollet ovanför.


Helgen som var hann vi hälsa på Melina och hennes föräldrar, få besök från STHLM och for själva till Krimskramsan på en snabbvisit.
Mysfika i öjeparken, då var det varmt. Men sen föll regnet hela vägen hem och sen dess har det regnat.
Nu vill jag utnyttja regnet och lusten att stanna inomhus till att göra något kreativt, få se vad som sker : )

PS. Joffrey Baratheon är en skitunge!

3 kommentarer:

  1. Om du hittar kreativiteten kan du väl skicka lite till mig?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Malin jag bakade världens äckligaste småkakor, ha ha. Jag mosade in banan i en cookie och det smakar bara omogen banan om eländet. Mina röda bönbiffar blev dock bra : )

      Radera
  2. Åhh himmel! Jag tycks fortfarande fastna på bild..hoppades på att växa ifrån sånt tok.. ;) hehe..

    Tack för att vi fick våldgästa er i helgen! <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera