08 februari 2013

"There's an ordinary world I somehow have to find"

Svår pågående Doctor Who-abstinens. Så jag måste visa er ett kort (dålig kvalitet) på min Svarta Malins most awesome iPhone -skal.
Vem behöver inte en TARDIS?

Eller en doctor, eller ett besök i England åtminstone. Min yngsta dotter fick precis den här presenten av en nyligen hemkommen vän.
Vilket i sin tur fick mig att tänka på en av Harry Potterfilmerna där telefonkiosken används som ingång till Ministry of Magic. Så jag tröstsurfade på Youtube för att hitta bra HP-klipp. Då trillar tonåringen in, som i sin tur inte hade vetat att Rowlings hade outat Dumbledore som Gay och tyckte det var det bästa hon hört på länge.

Annars låtsas hon att hon är en hinduistisk gudinna.
Eller så är det bara hennes lillasyster som står bakom henne : )
Jepp precis så var det. Min lilla hiphopper och min lilla "almost-wearing-black clothes- as -often-as-I-can" tonåring.





2 kommentarer: