02 juli 2013

Ny

Jag är en sån person som är välsignad/förbannad med snabba växlingar i omgivningen. Kan ni känna att ni står i stormens öga och ser allt men alltför ofta är för långt borta för att ingripa både i bra och dåliga skeenden. Det är jag - betraktaren, den mentala fotografen. Allt omkring mig är allt för fantastiskt och förfärligt för att jag ska hinna med själv. Jag ser. Kan inte alltid vara där bara.

Försöker att förstå alla förluster och glädjas åt vinsterna. Så jag tittar på det bra.
Edonis, min favoritservitris nyfödde. Visste ni att man i stort sett bara har ett förnamn i Albanien?

Lille Olle, min ex-svägerskas son som nyper min bror som att säga att "bara för att du har varit min ena mammas kille så ska du veta nu att det är mina mammor" - båda två : )

Min bror, lille Olle och hans mammor : ) Sofia och Lina.
Mina döttrar med lugne lille kusinen Kian. (Jo, jag kallar honom Stormageddon och Sol säger Luke, men så ofta kommer vi inte kunna se honom så han lär nog vänja sig vid Kian.)


Min födelsedagsflicka Melina ville inte bli buren av faster på sin ett års dag..det var bara kusin Nova som dög.
"Soft Kitty, warm Kitty". Åh, att fylla ett år och att få en lillebror två dagar innan skulle göra vem som helst trött. Örebro är en bit bort så till slut var det bara ett säga "Goodnight sweetheart, it's time to go".

Dido, till alla er små som gör allt värt allting.






4 kommentarer:

  1. Ja man får så lov att lägga "all" energi på det positiva här i livet för att orka..hänt ännu mer negativt här nu..men håller tummarna för falskt alarm och så berättar jag mer om det när jag kommer ner och hälsar på er.. <3

    Kramar
    Sanna

    SvaraRadera