04 januari 2010

Look alike

God morgon är det nytt år redan ? Oj det har visst gått några dagar, tja få se hur lång tid det tar att vänja sig vid att skriva -10. Eftersom att jag inte har något vettigt att skriva vill jag ha en look alike tävling. Jag har alltid gillat parodin över mode industrin som heter Zoolander. Filmen är döpt efter huvudpersonen, Derek Zoolander, en modell mest känd för sin look "Blue Steel". Så döm om min förvåning när jag såg att min bror Mike har samma min på otroligt många foton. Sen har vi ju släktens favorit jämförelse Harry Potter vs. Daniel Skeri. Allvarligt ge Daniel (!!!) Radcliffe ett par år till så blir de enäggs tvillingar. Så kommentera gärna vilka som är mest lika eller föreslå egna exempel.

8 kommentarer:

  1. HAHAHHA! jag dör... har inte märkt det med micke förut :)

    SvaraRadera
  2. En annan har tips på likhet mellan Clark Kent och någon. Är det ngn som känner igen är de bara att träda frami annat fall fråga undertecknad/ma

    SvaraRadera
  3. Sen har ju jag hört att vissa är lika svårt att få kort på som Greta Garbo. I want to be alone eller nåt sånt.

    SvaraRadera
  4. Hahah vad rooligt:P Micke som mobbar mig för att göra "läppminen". Nu ska han minnsan få höra:P

    SvaraRadera
  5. Om man nu måste envisas om att jag Daniel Radcliffe är lik mig så kunde du väl hitta ett bättre kort på mig..

    Där ser jag ju ut som en gammal gubbe med dubbelhakor...

    SvaraRadera
  6. Daniel, du är en gammal gubbe med dubbelhakor ;) /DEREK

    SvaraRadera
  7. Nejdå Daniel, du kan få vara Hansel om du vill

    SvaraRadera