18 januari 2010

Monday

Jäpp nu är jag fullt fraterniserad med släkten och tryggt hemma igen : D Nej då det var riktigt amusant. Att få prtat med människor som man delar gener men ändå inte känner är väldigt intressant. Nu vet jag att min storebror lyssnar på Kent och är Event ansvarig på nåt Grand hotell i Sthlm. Vidare så har jag förstått att min farbror var väldigt lik Sol när han var yngre. Jag blev alldeles häpen när jag såg ett kort på Åke som tonåring och insåg att min dotter var lik någon på min pappas sida. Jag har aldrig tänkt på det faktiskt. I min värld så är hon bara min och Daniels genblandning och nu ser jag att jag fortfarande kan bli överraskad.
Annars är den roligaste nyheten att Christoph Waltz fick en Golden Globe award för best supporting actor. Det var så otroligt välförtjänt. Men hur tänkte de när Avatar fick pris som bästa drama kommer jag aldrig förstå.

Idag började jag lite smått "träna" igen. Jag och syrran promenerade vilt och det var superhurtigt av mig eftersom att jag redan hade promenerat tidigare på dagen. Det är så skönt att det är drägliga grader igen.

3 kommentarer:

  1. Efter den rollprestationen han gjorde så borde han vinna i alla kategorier.

    Det är inte många som har spelat så bra i någon film...

    SvaraRadera
  2. SV: Tok heller, klagade dom inte när jag hade 7 katter så lär dom inte bry sig när jag har 4st.. =D hehe.. Och förresten JAG har fortfarande bara 3st, denna är Johans.. hihi..
    Ha det gott gumman!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Härligt! you go girl! (om träningen)
    Åjo, kortet på Linda är ganska nytt, typ förra året=)

    SvaraRadera