09 februari 2010

Minst 37,4 i feber.

Okej, kom inte ihåg att man var sjuk när man blev förkyld. Ligger lite modernt med datorn i sängen medan snoret droppar på tangentbrädan. Tyvärr kan jag inte åka in till Falun den här veckan. Har iaf gjort mina uppgifter men åkte på xtr arbete nu i och med att jag inte kommer på seminariet. Vad fick jag för straff då ?

 Jo min roliga lärare bad mig liva upp vårt Forum.!!! Med andra ord så ska jag läsa igenom de andra elevernas bidrag och komma med frågor som gör att de får lov att utveckla sina påståenden. Va! Jag är ju sjuk Kostia. Tror du att om jag inte orka sitta och prata på en lektion att jag kan komma på klyftigheter för att sätta dit mina studiekamrater. Tro om jag kommer att bli populär nu när jag ska slå hål på deras formuleringar. Snörvel, host host. Men jag förlåter dig för du är så snäll, och IOU sen alla gånger du har översett med mina fåniga kommentarer på lektionerna.

(BTW jag har redan börjat "utfrågningen" tre gjorda xxx kvar.)

1 kommentar: