30 juli 2010

Sista dagarna i juli och nu far jag på lite semester.....

Få se i vilken ände ska jag börja, hm jo min lillebror har fyllt sista året före trettio.
Lite sliten kanske han var efter att ha haft en sista natten med gänget resa med en ökänd partyprisse i över en vecka. Vi (hans ömma moder, trogna flickvän och resten av familenj) hade samlat ihop till ett Nintendo old school, vilket ni ser vid hans fötter inplastat. Det kändes passande att ge honom något åttiotalsaktigt när han är född under det decenniet.
Nästa steg är att visa upp min och hubbyns tröstpresent under vår vampyrabstinens.
Det är svarta Malin som varit framme och inhandlat en varsin substitut dryck åt oss, vilket jag anser vara sjangtilt : ) och helt coolt. Frågan är om den innehåller 0 + som det står som sista ingrediens.
Nästa stora sak jag vill uppmärksamma er på är att Harry Potter fyller trettio år imorgon, och det uppmärksammas på vissa håll.
I bl a Uppsala har man en manifestation och om det kan man läsa lite HÄR.
Själv kommer jag vara i Uppsala på morgonen och missar det mesta tyvärr, men jag kommer att ta en fika i Harrys ära : D
Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar