03 juni 2011

Allt man kan önska sig


I dag satt jag och drack mitt te i skuggan och njöt av att det äntligen är sommar. Samtidigt beundrade jag mitt härliga paradis äppelträ, med sina rosa vackra väldoftande blommor. Helt plötsligt överfölls jag av en tacksamhetskänsla. Jag tänkte på hur lyckligt lottad jag är som får bo här med min familj. Det ledde till att jag började tänka på att jag är glad att jag har min lilla familj. De lär mig så mycket om livet de där tre. Saker som jag aldrig skulle ha fått insikter om annars. Så jag vill tacka dem för att de är i mitt liv.




Tack Nova för att du är så underbar.

Tack för att du sprider så mycket ljus i mitt liv.


Tack Sol för att du får mig att se livet ur nya synvinklar och de är alltid väldigt spännande.
Tack för att du har en sån fantastisk humor, för att du valde mig och för att du är Solen i mitt liv





Tack Daniel för att du vet vad "Bicykle repairman"är, tack för att du alltid kämpar, tack för du alltid försöker, tack för att du är lika tokig i sf och fantasy som jag, tack för att du finns där och tack för allt....

2 kommentarer:

  1. Fina ord gumman..så sant..man får vara tacksam och njuta utav det man har.. <3

    Åren bara rasar iväg..snart är Casper en trotsig tonåring han med.. =D hehe..

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Nu får du hålla tummarna för att jag får sälja iväg lite "skrot"..behöver verkligen lite extra kirr i kassan.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera