10 juni 2011

Today I don't feel like doing anything

Veni,vidi,vici IGEN! Ok, segrade är kanske fel ord. Kom i mål är mer sant : D Ingen tid att skryta med (5 km - 46 min), men till mitt försvar vill jag inflika att som en god moder höll jag nästan-tonåring sällskap sista biten när hon inte kunde springa längre. Men nästa år då jäklar ; D

Det började lite osäkert med världens skyfall med kraftiga blixtrar som fick kära svärmor ur lite balans. Så vi fick krypköra en bit av vägen, men när vi väl kom till BLG så var det fuktigt, klibbigt och - ja varmt som ni anar inte. Men vilken folkfest, och hur bra kändes det inte efteråt när vi satt och picknickade med ICA sponsrad matkasse. Fantastiska funktionärer, och man måste ju bara skratta när åtta-åriga knattar varvar en.

Nu ska jag ägna nån vecka åt kvalitetsläsning, allmänt slappande och batteriladdning. Sen väntar min sommarkurs med Vampyrtema efter midsommar, ska bli toppen.

6 kommentarer:

  1. you go!

    Jag hade aldrig lyckats springa i 46 minuter, än mindre 5 km.
    Hur mycket drar du ner tiden till nästa år??? 36min???

    SvaraRadera
  2. Hejaheja! Jag vill efterlysa den där listan på kurslitteratur som du behöver. Jag vet att du vill vila, och det är du självklart väl värd, men det går väl rätt snabbt att kolla igenom vilka du har och inte?! :) Plak

    SvaraRadera
  3. huvudsaken att du kom runt, undrar vad jag har för tid numera...

    SvaraRadera
  4. Härligt gumman! <3

    SV: Mmm jag får väl göra mitt bästa för att smitta dig när jag kommer ner då.. =) hehe..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  5. @Lalo, syrran (tjugo år yngre) sprang på 36 min, så självklart måste jag ner på 35 min *skratt*
    @Hannele, det är bara att dra på sig skorna och testa nästa år ; P
    @ Sanna, ja och så kan jag,hrm, löpsmitta dig. Nej då det ska du få slippa : )

    SvaraRadera
  6. Heya, heeeeeya (tänk outkast)Anna! :D
    nästa år tar du 30 min :D

    SvaraRadera