23 oktober 2009

23

Ja i dag fyller Jimmy 33 år och han kan ju tyvärr inte se den här grattis hälsningen där han numera bor. Men Malin som fyllde ett kvarts sekel för två dagar sedan gör det däremot. Så nu hör ni det hela världen. Malin Ramberg i Karlstad har fyllt år. Vad jag ogillar med Karlstad är att solen inte alltid lyser där och att de ska köra både Twilight och New Moon som combo på bio. Fräckt va! Vad jag egentligen menar är såklart;varför är Mora så trååååkigt? Skulle de någonsin komma på något här hade det väl varit nåt i stil med "jag-vet vi-visar- alla Beckfilmerna -som maraton". Blä.

Annars då. Jo i skolan viss turbulens. Många utländska elever avstängda från diverse kurser. Man kan helt enkelt inte alltid fuska sig genom livet. HA.

2 kommentarer:

  1. Ett kvarts sekel!Jag har aldrig förstått grejen med Beck!? Rätt åt fuskarna!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. SV: Mmm vi får se vilken färg det blir, men modellen får gärna bli lite medeltida..en vännina till mig skall hjälpa mig sy när det börjar närma sig =)
    Hoppas ni får en trevlig helg!
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera