26 mars 2013

Inget särskilt alls, bara abstinensbesvär av Doctor Who

Ja nu trodde ni bergis att jag skulle skriva nåt allvarsamt eller en bokrecension, men tji.
Men jag vill bara skrika: "I need the Doctor", och hoppas att han hör det och kommer snart. Dessa och mer fantastiska naglar finns HÄR, tack Calliope , som tipsade och i övrigt har en riktigt läsvärd bokblogg (som alla andra bokbloggare jag har på min lista till höger).

Vem vill åka på solsemester på Mallis med flyg när man kan åka TARDIS var och när som helst. Själv hade jag börjat med att åka och titta på invigningen av Harry Potterland ; P Moget va : D

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hannele, jag hämtar upp dig så åker vi och kollar in Babylons hängande trädgårdar ; P

      Radera
  2. JAg vill också till Potterworld, verkar underbart. MEn alltså jag har inte lyckats fastna för Dr Who alls. Jag tycker det är jättejobbigt att se. LIte besviken är jag på min reaktion då jag älskar Tardis-grejen. men men, you win some, you lose some...

    Sen måste jag fråga om denna kommentar på min blogg: "Sen måste jag säga att jag är nog åtminstone cyborg för det finns inte en blogg som har "botid" där jag lyckas på första gången." - kalla mig dum, men jag fattar ingenting..? =/ eller menar du den där fruktansvärt irriterande kodgrejen så man inte är en bot som man måste skriva i????
    Och ja, min mammas ödmjuka sida är sätt stark ;)

    Ps. jag vill också dubbas till Riddare!!! ds.

    SvaraRadera
    Svar
    1. : D Ja, det är den irriterande kommentatorsgrejen jag menar. Det står ju att den vill kolla så att man inte är en robot eller något liknande. Så när man inser att man inte alltid fixar svängda ord eller suddiga bokstäver börjar man tvivla på sin identitet ; P
      Inte ska du vara ledsen över att du inte lever i samma Whoniverse som mig, vi träffas ju på Hogwarts!
      Riddardubbningen var kul, klart man vill bli riddare. Min Deci hade såklart valt att inte heta "Lady XXX"-nåt, utan hon blev dubbad till Sir Connie. Hennes kompis D. han valde att bli dubbad till Lady Ezreal. Dagens barn, man måste bara bli glad : D

      Radera
  3. jag har skaffat mig en sonic screwdriver jag
    den låter precis som Doctorns, fälls ut på samma sätt och lyser grönt förstås
    den är helt poänglös men inte för ett Dr Who-fan, förstås ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget med Doctor Who kan väl vara poänglöst ; P Tja nu är det väl bara en äkta TARDIS som saknas!

      Radera
    2. Hittar du en TARDIS så hör av dig till mig! Gärna med 10:e doktorn men den nye går bra han med. Första tidpunkten och platsen jag skulle resa till är de bygger pyramiderna eller kanske när Columbus åkte fel :) Men sen vill jag träffa utomjordingar av alla slag och till Galifrey måste man ju

      Radera
    3. Sweetie, när jag snor min egna TARDIS, så kommer jag och hämtar dig. Det finns så mycket att se därute ; P

      Radera
    4. Ha ha, River I presume :) sett det nya avsnittet?

      Radera
  4. Jepp i det första fallet, nepp i det andra. Jag är en självplågare som gärna samlar några avsnitt innan jag tittar. Så inga spoilers tack ; P

    SvaraRadera
    Svar
    1. blimey! jag visste att du skulle skriva just "spoilers" och ville förstås vara före dig egentligen

      jo jsg föredrar maraton slukande av avsnitt (såg nyligen om alla sen 2005 med sambon, han behövde lära känna Doctor Who enligt mig för att vara godkänd ;) )
      jag lovar - no spoilers ;)

      Radera