22 november 2009

Solens dag

Julmarknad i Nusnäs. Regnig julmarknad.Jag och Nono åkte för att titta på när kompisen Emilia med fler barn sjöng lite några julsånger trots tekniska svårigheter. Flera gånger började de sjunga och då la musiken av. Tålmodiga barn må jag säga. Efter knäck-klubbe inköp for jag och lilla hjärtat förbi Nusnäs Café och stod i kö i tjugo minuter för lite gott fika. Alltså den tjejen därute vet vad hon gör. Får ni en chans åk dit. Nova valde lussebulle och jag köpte hem en gigantisk polkagrismaräng till Sol. Pappan fick en stor kaka hasselnötschoklad. Märkte ni något ? Just det jag köpte inget till mig själv.

Känner att jag har tappat en smula studiemotivation. Kanske är det gråvädret ? Snön lyser då inte vit på taket just nu. Känner att lite frost hade livat upp mig. Och en tipsvinst. Och nya kläder. Och en hotellnatt i Stockholm. Ja jag tror ni fattar : )

3 kommentarer:

  1. Blir jag fast i bloggande-träsket nu är det ditt fel. =)

    SvaraRadera
  2. Det som ärbra är att nu har du tid att undersöka alla nischade bloggar : ) Tänk det finns säkert WOW-bloggar och du kan ju starta en som heter 'Hundra skäl varför Ostnor suger' !

    SvaraRadera
  3. Finns betydligt mer än 100 skäl varför Ostnor suger...

    SvaraRadera