23 april 2011

Glad Påsk

Äntligen är mitt och Novas godisförbud hävt. Den här helgen har vi väntat på ett bra tag jag och Decibel.Jag känner dock att det är lite riskabelt att våga äta godis igen, tro hur svårt det kommer att vara att sluta igen efter helgen.

För min vidare plan är att locka Decibel med en ny belöning till midsommar. Det vi gör nu är att åka på ett äventyrsbad under lovet, samt att få äta påskäggs godis. Så förslag på ny muta mottages tacksamt. Och ja, det har fungerat bra på alla sätt och vis den här utmaningen. Suget försvann fort för oss och faktiskt så har midjemåtten gått ner. Visst, vi har rört oss mer men ändå.

Vill lysa upp er påsk med en förtjusande video på de små rackarna som gör allt påskgodis.
Hoppas ni får en äggstra bra helg ; P

1 kommentar:

  1. Va duktig ni varit med godisförbud och allt..hmm ja en bra belöning..åka till byn där dom har ständigt kalas kanske? ;) hihi.. Nejdå..vet inget så här på rak arm..

    SV: Mmm mums med nässelsoppa..går bra att plocka med vanliga trädgårdshandskar av bra kvalitet, mina har en "insida" av skinn.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera