13 januari 2012

"It's for people like you that keep it turned on..."

Känner att jag bara måste få dela med mig av ett kort på vår Lennart. Taget under sjuttio-talet.
Det är så stilrent och han påminner mig om den tidens antihjältar a la Clintan, Mc Queen, Reynolds och andra hårda killar : ) Men snällare människa får man leta efter.

Att växa upp under sjuttio och åttio-talet var inget man tyckte var coolt då, men nu kan jag bli supernostalgisk över sånger, filmer (typ "Nu blåser vi snuten") och tv-serier (tänk teckande He-man..herregud). Tänk alla färgfaser man utstått. Orange-brunt till neon och pastell, ha,ha snacka om motreaktioner.

2 kommentarer:

  1. Stillig han var på det fotot.. <3 Mmmm från att ha "hatat" 70-80-tal så älskar jag åtminstone 70-talet nu.. =)

    SV: Ja tre kvart är juh i alla fall tre kvart.. ;P hehe.. Skall försöka ta siesta lite oftare i framtiden.. =)

    Hoppas ni får en toppenhelg! <3
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det lustigt hur man kan svänga i sina åsikter. Siesta får bli 2012 års ledord för damen ; P

      Radera