11 juli 2009

Kakmått

Jag brukar jämt tänka att jag är en person som inte värderar saker, prylar och pynt. Att jag är lite befriad från så världsliga ting. Men så insåg jag att om min ipod gick sönder skulle jag bli handikappad. Man kan väl inte jobba, träna eller städa utan musik i öronen? Eller vad skulle hända om min älskade gitarr brann upp. Hur skulle jag kunna leka popstjärna då ? Så kom jag på att jag tom samlar på saker fast jag inte "visste" om det. Böcker. Kokböcker, fantasy och sagor. Sen sist men inte minst mina kakmått. Jag älskar lite annorlunda bakformar och cutters. Blev överlycklig över en röd springform med hjärtavtryck som mor gav mig fast jag visste att jag skulle få den. Jag har visserligen bara 54 st cutters men vill alltid ha mer. Så nu får ni se några stycken.

1 kommentar:

  1. Ja varför skulle vi inte kunna leka med samma leksaker? Det är knäppt att man skall dela in pojkar och flickor i särskilda fack redan från småbarns åldern..hmmm =(
    Oj oj det var inte lite kakmått du hade tjejen! =) hihi..
    Men det kan vara kul, har inte riktigt lika många själv, men en del utav dom är bekant =)
    Hoppas ni haft en fin helg!
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera