19 juli 2009

Lite bakis


Jäpp en flaska mousserande rosé är så trevligt på kvällen men dagen efter sätter den sig i kroppen på ett helt annat sätt än den gjorde dagen innan. Var hos vänninan J och tittade på hennes nyinköpta hus. Hon och hennes syster skulle ut på bal på slottet men jag är ju Askungen så min pumpa hämtade hem mig runt klockan tolv.

 Som vanligt blir det intressanta och trevliga diskussionen när det blir flickor+vin ; ) Men är huvudet dumt får kroppen lida. Jag kanske inte hade behövt den sista drinken. I dag har jag tagit med juvelerna, maken samt Isunda syskonen till mitt nya favvocafé i Nusnäs. Både Sol och Daniel har startat egna bloggar vilket ni kan se på min länklista. Sol är hamsterbloggare och Daniel kommer utöva sin åsiktsfrihet på sitt eget personliga vis. Just nu springer storasyster omkring och är ängslig så jag ska leka mamma nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar