07 juli 2009

Lista

Nu har jag kommit in i en manisk list period. Så idag ska jag plåga er med min serie topp lista. Jag kan inte ranka dem utan det är lite olika vilket humör jag är på som avgör vem som är bäst.
1. Fantomen Jag samlade på Fantis i unga år men tröttnade lite när de gick över till färg.
2. Nemi Hon är så snygg, så cool och jag känner många gånger en inre släktskap. Jag är tyvärr inte lika stylish utvändigt. Men hoppet är det sista som dör. Snart färgar jag håret svart ;)
3. Knasen Jag och Knasen körde samma stil på gymnasiet. Lika energiska. (Inte)
4. Larson Har ni sett hans kor eller höns så vet ni.
5. Dylan Varför lade de ned mysteriejägaren Dylan snyft. Den hade allt. Groucho Marx som assistent, monster och snygg kille som huvudperson.

Hemma nu har barnen kompisar här och maken blir surare och surare över allt liv, stök och sull som fyra barn lätt framkallar. Jag själv är lite pms-ig och trött. Tisdagar är alltid värsta dagen när man jobbar. ( Jo ok, jag börjar vänja mig. Men bara lite.)

1 kommentar:

  1. Inge fel med listor, kan vara intressant läsning det med =)
    Mmm köpte duken på rusta för 49kr, gillar den skarpt =)
    Jo det är ju lite dyrt, men det kommer en liten överraskning på posten om ett par dagar till er som kanske kan hjälpa lite =)
    Kraaam
    Sanna

    SvaraRadera