30 juli 2009

Klar

Klar. Jo igår faktiskt. Jag tillhör ju den där gruppen som måste smälta intryck efter att ha avslutat en bok eller film. Såg av en händelse att Bryce Dallas Howard ska ersätta Lefevre som i Viktoria i film nr tre som ju råkar vara "Eclipse". Intressant. Det lär väl glädja maken som varit svag för henne sen vi såg "The village"(Älskar den filmen). Hon kan spela otroligt bra i vissa roller men ni vet att behöva byta ut aktörer är inte alltid en höjdare.

 Boken var lite förutsägbar men jag älskade den också. När man läser serier blir man så nära karaktärerna att jag får separationsångest. Nu ligger "Breaking Dawn" där och lockar mig med sitt vackra svarta och blodröda hölje. Jag hör hur den viskar "Kom, kom". Men om jag läser den nu har jag inget att se fram emot bokmässigt på ett bra tag. För engelska grammatikböcker har just nu inte riktigt samma lockelse som Alice Cullen och co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar