14 juli 2009

Tjusig


I dag känns allt lite lättare. Måste säga att som det verkar så är personalen på H&M Mora den hittills trevligaste av alla klädaffärerna. Jag dissar inte de andra men de här damerna är vänliga, helt tvärtemot min fördomar om tjusiga flickor så är de inte högfärdiga eller så. Vilket leder mig till min nästa tanke. Steget från tjusig till attraktiv är inte långt. Vad tycker jag själv är tilldragande på en annan kvinna ? Så jag har gjort en liten lista på tjejer med med extraordinära grejer. (My good vad jag är vitsig.)
1. Marilyn Monroe
2. Gwen Stefani
3.Dita von Teese
4.Angelina Jolie ( Jaja himla med ögonen ni jag gillar A iaf)
5.Miranda Richardson

Det finns väldigt många söta, vackra, gulliga och råfula kvinnor. Alla lika mycket värda. Om vi så är magra, trivsamt feta eller normalbyggda finns det märkligt nog alltid någon som tycker att just vi är fina. Men handen på hjärtat så tror jag att för att vara fin måste man känna sig fin. Så nu arbetar vi på självbilden pojkar och flickor.

3 kommentarer:

  1. Trodde jag skrev en kommentar här om dagen.. hmm...

    SvaraRadera
  2. Tja Syrran!

    Du som vill bli översättare, fixar du denna sköna låt från Glasvegas

    http://www.youtube.com/watch?v=3uSdQxKaBfU

    SvaraRadera
  3. Fin sång men den är väl ganska lättöversatt ;)
    Kanske lite knepig dialekt bara haha

    SvaraRadera