17 december 2010

17 December and it's a countdown...



Mamma med flera, här kommer den utlovade videon från Novas dansuppvisning den 12 december. Hon är längst fram med röd t-shirt med svart djävul på bröstet, står i mitten av bilden och har glasögon och tofsar.Den tar tid att ladda upp, så tålamod.
Vem detta begåvade barn brås på är svårt att säga, men jag har dansat med hennes pappa och han är duktig
: D
Min nästan tolvåring är idag däckad av hög feber och saker blir sällan som man planerar men de kan bli bra ändå. Jag och Decibel har satt upp bonader idag, de sitter lika snett som vårt pepparkakshus blev. Men lika glada är vi för det !
Dagen julsång får bli 'All I want for Christmas  is You' med Maria Carey och den är till min man. Detta är nog hans favoritjul-låt. (Visst är det märkligt ?)

7 kommentarer:

  1. GUD VA GLAAAD JAG BLEV!
    Barn som dansar och har ROLIGT!
    Varför dansar inte vuxna människor sådär när de är ute och svänger? Varför är utseendet och att dansa bra och snyggt i vägen för att ha riktigt jävla (ursäkta språket) kul???
    Jag blev helt lycklig av att se den här filmen. Nu ska det fa--mej på lite dunkadunka här också!!!

    SvaraRadera
  2. Du det var en hel dag fylld av folk som dansade från 2 år till min ålder, toppen att se på och väldigt inspirerande : )

    SvaraRadera
  3. Verkligen roligt att se och Nova är ju så duktig. Synd att jag inte kunde vara där och se men kanske nästa gång om hon fortsätter Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Är det där min kusin också?!

    SvaraRadera
  5. I really think the next christmas song of the day should be "Merry Christmas from the Family" with the Dixie Chicks (feat. Rosie O´Donnell) =)

    SvaraRadera
  6. @M/S yepp, inte Malins mamma utan Malins kusin...

    SvaraRadera
  7. Tack för inspelningen. Uppvisningen var grym och hoppas man får se en specialshow live nu vid jul.

    SvaraRadera