29 december 2010

29 dec Update

Vad har jag gjort under mitt jullov so far ?
  • Läst om Twilight serien
  • Varit en inte så bra mamma
  • Haft en shopping spree i BLG och i Mora med barnen 
  • Fikat i Falun hos Elin och mamma
  • Drömt mardrömmar om personal på Högskolan Dalarna, antar att mitt undermedvetna tappat tjusningen med att studerat
  • Klippt mig
  • Blivit fetare (men vi har ju alltid nyårslöftena).
  • Fått besök av syskonen Ramberg
  • Skrattat åt fåniga klipp på Youtube
  • Sett på "Jiddra inte med Zohan", mycket märklig film
Frusit som fan, tur man fick tofflor av maken i julklapp. Den mest traumatiska julklappen var ett presentkort på HM. På juldagen ringer modern från Falun bara för att berätta summan på presentkortet jag fick. Presentkort, vilket presentkort? Jo visst hade vi sorterat 12 !!! kassar med plast och papper efter klappöppningen och varit i väg med dem. Men min underbara Daniel lyckades få hem dem igen och efter 6 kassar hittar han kortet. Chocken av att ha råkat slängt en julklapp är så stor så jag har fortfarande inte handlat upp kortet.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA..julklappschock som heter duga. Va roligt, MEN traumatiskt. Tur att det ordnade sig till slut.

    Vem har förresten INTE blivit fetare i år tänker jag?
    Att jag kunde äta så mycket (precis som du säger) FLERA DAGAR I RAD...är för mig en gåta. Men skam den som ger sig liksom.

    SvaraRadera