01 december 2013

Första december tillika advent

En blåsig första advent. Decibels dansteam från M&M uppträdde på gå
gatan i Mora trots oväder. Deras ständigt glada humör lyste upp allt mörker och värmde åskådarna med sina dansmoves.
Suddig bild från startposition innan hiphop-musik släpps på. Jag vet att jag är partisk, men jag älskar verkligen att vara med de här ungdomarna på deras resa genom dansens värld. De har sån sammanhållning, glädje och esprit.

Fick lov att värma mig inne på mitt älskade Wayne's Coffee i Mora. Mitt eget lilla Cheers.
Hoppas ni cybersurfare fick ha en bra advent.



2 kommentarer:

  1. vi ÄLSKAR listor och så förrenderar vi inlägg de dagarna vi hinner och orkar ;)

    Fudgen blev succe - fick t.o.m. ge chefen receptet =)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar överhuvudtaget att nån kom på att smaksätta något (men varför skumtomtar?) med knäck som är bland det bästa godis som finns. Och vad listor gäller håller jag fullständigt med.

    SvaraRadera