31 december 2013

Så är du på väg nu 2014?

Dag 31- Tankar inför nya året, 2014.

Jag vill göra saker som gör mig glad. Det är det enda jag vill och hoppas inför år 2014. Förhoppningsvis inkluderar det att börja träna igen för jag gillar det...
...sen vill jag ut mer i naturen. För jag har insett att jag är mer förtjust i att där finns en nyckel till att må riktigt bra.
Bild från en vandring på väg mot Njupeskär. Hoppas att jag kommer ihåg att poängen med livet är att leva det under året...och all tid därefter.

Gott Nytt År och hoppas att det kommer vara det bästa hittills för oss alla.
Kom ihåg att även om himlen är mörk ibland är vägen fortfarande lika viktig som målet.



4 kommentarer:

  1. Underbart gott nytt år till dig fina du *+*+***

    ~Lycke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många goda nya upplevelser önskar jag dig Lycke : D

      Radera
  2. i längden är det bra att göra saker man blir glad av

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alltför sent ska syndaren vakna. Det är något som jag har insett med en insikt bredvid att jag kommer aldrig lyckas göra ALLA andra nöjda, men jag kan göra mig själv nöjdare.

      Radera