09 februari 2011

Bara för att skriva nåt

Just nu sitter jag och försöker att förtränga ljudet av nåt tv-program med Per Morberg och Marcus A-nåt som resten av familjen ser på. Åh, varför tog jag inte den bärbara så slapp jag utsättas för pestig tv. (Jo jag förstår att fullt med officiellt sinnesfriska människor gillar tävla i mat program, men inte jag och inte "Perra-  jag - har - spelat-Viggo - i - Rederiet")

Har idag provsmakat Marabous nya mango-mjölkchoklad, eller ny. Ny på mitt lokala Ica Maxi.
Den var ganska god bättre än passionsfrukt experimentet !

2 kommentarer:

  1. SV: Jodå det flyter på men är superjobbigt..har tillåtit mig själv ett par frukter igår..huvudsaken är att jag tappar ex antal kilon och flyter strängt sista veckan..

    Ja pröva på kursen i metallslöjd var jätteintressant och jag har fått massor utav ideer som vanligt.. =)

    Ha en fortsatt toppenvecka! Här är vi mer eller mindre insnöad efter ett dygns snöande..johan skottade 6ggr igår innan sänggående men det märks inte ens nu..suck..

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. SV: Mmm vill ju det, men vet inte vart man kan göra sånt och maken är anti.. Funderar på att beställa ett "startkit" och testa själv..behövs ju specialschampo, vax, mm också.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera