12 mars 2011

Day 22 – Favourite book you own.

Det måste vara Twilight- serien, Harry Potter- serien och Sagan om ringen- serien samt Bilbo!
Plus Alice in Wonderland av Lewis Caroll, jag älskar den boken och blev grymt lycklig i höstas när jag fick den på engelska också, så nu har jag den både på svenska och engelska!

Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven't.

Nu kör jag lite Lalo-stil och kör för gårdagens missade inlägg ; )
En bok jag länge önskat att jag redan hade läst är vansinnigt många!!!! Mitt största problem är att det finns sååå många böcker och så lite tid. Men ett urval av författare skulle vara William Faulkner, Erlend Loe, mer Shakespear, mer mer mer..

Annars just nu så skiner solen, temperaturen är överkomlig och våren är i sikte.

1 kommentar:

  1. Du är välkommen när du vill gumman! Älskar dig med.. <3

    Min infektion i buken verkar vara under kontroll och nu kämpar jag mot en så normal vardag som möjligt..mycket nytt att lära sig nu..men det skall gå bra eller hur? *håll tummarna*

    Saknar dig!
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera